kiwigangers.reismee.nl

De kop is eraf

Nadat we Auckland hebben verlaten, en onze camper hebben opgehaald, moesten we LINKS gaan rijden!

Na hier en daar een stoeprandje te hebben genomen zijn we aan de goede(linker) kant gaan rijden.

Wat toch gauw gewend was.

Op naar de Bay of Islands ( noorden).

De eerste camping was in Kerikeri, een prachtige camping met veel backpackers.

Helaas is het weer niet om naar huis te schrijven ( wat we toch doen), een of andere uitloper van een tropische storm.

Vandaag zijn we naar Waitangi geweest, naar een soort openluchtmuseum waar het verdrag van Waitangi 6 februari 1840 is gesloten. Zo, hebben jullie ook wat geleerd.

Met prachtige uitzichten op de baaien.

Elke dag is weer een nieuw avontuur!.

Esther Nonnekes

Wat een leuk, nieuw ritueel, s'ochtends op je werk komen en gauw even kijken wat Jaap weer heeft meegemaakt. Gaaf!

zoon

HET WEER IS HIER OOK NIET OM NAAR NIEUW ZEELAND TE SCHRIJVEN ( maar doe het toch )

Bianca

hey vakantiegangers hoe is het daar?en ja mart dat kan je wel zeggen hihihi! Wanneer gaan we msnen? Ik volg jullie ook op google earth. Nou veel plezier! XXX Bianca

Peter

Hé broer ik zie haast geen verschil op de foto!!!

ans

He Allemaal ik en Marianne zitten samen aan de koffie naar jullie mooi foto,s te kijken.
nog veel plezier
gr Ans en Marianne

Jolande

Iedere werkdag even kijken wat Jaap en vrienden nu weer hebben meegemaakt. Net een boek waarvan je elke dag een stukje van mag lezen. En het is nog leerzaam ook !!!

ferry

He jaap.
We lezen je verslag. Wat is het verdrag van wiatangi?
Hoeveel graden is het daar?
30 uur onderweg is wel erg lang. Moeet het wel heel mooi zijn daar om dat goed te maken.
gr

Zoon

Vragen vragen vragen maar geen antwoorden
Echt vakantiemensen!!!!!!!!!!!!! haha

cor de bil

* trek een jurk aan Jaap!*

Annelies meijvogel

Wat een gezellig mail.. Hier in Nederland schijnt voor mij elke dag de zon. Het is super lekker weer, maar missen doe ik je wel jaap... veel plezier daar.. ik ga weer lekker chillen (lees genieten) in Nederland

lin

Mooi camper hebben ze hoor!! Echt lachen om even te kijken! Veel plezier vandaag!xxxx

agaath

Leuke foto,s een heel mooi land.
Dirk moet weer uitsloven maar je bent het precies!!!!!!

Frans en Babette

Nog even laat op de avond kijken hoe het met de buren gaat!! Schitterende foto's hoor en Neeltje was jij nou écht aan het bungy jumpen?????

Groetjes, Frans en Babette

de duif

Koekerroe zeg, leuke foto's!!!!!!

Wally

Hey Jaap geniet er van he!

Het is voor mij ook wel lekker om niet de hele tijd achterom te hoeven kijken. :)

gr

Wally

Bouke en esther

Leuke foto's ;)
Het valt Wel op dat het weer daar aanzienlijk beter is dan hier, hier regent het nadat jullie vertrokken zijn ,herfst dus! Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

moeder mijntje

Ik heb de foto,s gezien bij wim op de computer
Ben blij dat jullie zo genieten.
pas goed op daar en ik kijk nu al naar jullie uit

Wendy Binnendijk

hey Neel en reisgenote,
erg leuk om jullie zo te volgen via verhalen en foto's
hele fijne reis nog toegewenst en blijf jullie volgen.

groetjes Je collega uit de wilbert :)

Marian van Stijn

Hoi Neeltje en Jaap heb jullie gevonden op de pc leuk joh,
Ga jullie volgen hoor maak maar veel mooie foto's.
Fijne reis met z'n viertjes geniet ervan.
Groetjes Marian van Stijn.

joyce van leeuwen

heey moeder neel en de rest..
aan de verhalen te lezen bevalt het daar erg goed..
echt leuk om jullie zo te kunnen volgen en blijf ik ook zeker doen..
en had eigelijk vorige week aan een berichtje willen sturen maar helaas geen tijd gehad..
maar bijdeze heb je het berichtje die ik belooft had..
nou geniet van jullie vakantie en maak veel mooie foto`s en schrijf maar veel mooie verhalen..

groetjes joyce