kiwigangers.reismee.nl

Christchurch

Christchurch

Aan alle zaken komt een einde. Wij hebben tezamen vier weken door gebracht in Nieuw Zeeland. Begonnen in Auckland en het Noordereiland doorkruist, met helaas toch wel behoorlijk veel regen zoals jullie hebben gelezen. Maar toch genoten van de atmosfeer van vakantie vieren.

Na de oversteek naar het Zuidereiland begon het tweede gedeelte van de vakantie. Gelukkig wat beter weer, maar wat vooral een groot verschil maakte was de natuur. Het is met woorden niet te omschrijven hoe mooi deze soms was. Genoten van de rondvlucht boven de Franz Josef Glacier, het varen door de Milford Sound en het kijken naar de walvis en de dolfijnen in Kaikoura.

Wij hebben in ieder geval genoten van de reis en van elkaar. We zijn blij met de vele reacties die jullie op de weblog hebben gezet. Voor ons is het nu nog een nachtje slapen in Christchurch en dan gaat de lange zit terug beginnen.

Tot thuis

Annejadi

nico en marianne

jullie allemaal een fijne reis terug, en bedankt voor al het leuke schrijven de afgelopen 4 weken , super

groetjes nico en marianne

willem schoneveld

wel thuis

Peter Schoneveld

Geweldig al die verhalen. Wat een mooie en boeiende reis is het geweest. nu weer op weg naar huis. Reis voorzichtig en wel thuis.

Len

Genoten van de reisverhalen zeer informatief en vol humor,kunnen jullie een mooi boek van maken ,hier kunnen jullie nog jaren op teren ,bedankt kus Len