kiwigangers.reismee.nl

De Overtocht

Rainsburg aan zee

Reacties

Reacties

bianca

leuk pap!!!hahaha

christina

super Dirk daar gaan ze nooit meer overheen haha

ineke

oh nééé hé !
met "daar gaan ze nooit meer overheen" wordt ik waarschiinlijk bedoeld.
Ik ben er inmiddels wel overheen, maar dat het zover gaat dat je er een hééééle lange vakantie in de cel voor over hebt, is zorgwekkend !!!
maar ok 1-0 voor jouw, ik wil hem niet meer op foto's zien hoor, en de duif is het er al helemaal niet mee eens !

duif

Ik ben helemaal van de leg, en koekeroe nu ook al niet meer, door dit voorval!
Hopelijk heeft mijn vrouwtje ook de LEIDSE vlag meegenomen.

willem en Karin

Prachtige foto,s

agaath

goed zo Dirk maak maar reklame voor Rijnsburg!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!